יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

עברנו דירה

עברו עלי יומיים בלי אינטרנט, בהם הרגשתי מנותקת מהעולם. עכשיו אנחנו עדיין טובעים בארגזים ובמזוודות, והבית מבולגן נורא, אבל די התחלנו להרגיש בו נוח. פינת העבודה שלי משקיפה אל עץ תות, וכך גם החדר של עומר. יש פה ספריה ששקועה בקיר ועוד ארבע ספריות שהבאנו ועוד אחת בחדר הילדים ולאט לאט הן מתמלאות. בארון הבגדים יש יותר מקומות תליה ממדפים, מה שמאלץ אותי לחשוב אחרת על אחסון, ויש לנו אמבטיה נוחה וכיפית. בסך הכל המעבר הזה היה שדרוג רציני.

יש לי בזמן האחרון מחשבות על עסק של שיפוץ ושינוי בגדי יד שניה ווינטאג'. אני די מפחדת להתחיל עסק, כי אני מחשיבה את עצמי לבן אדם מפוזר ומעופף בסך הכל, ההפך הגמור מכרישת עסקים קשוחה וממולחת . עם בגדים שמיועדים למכירה אני גם אצטרך לעבוד בצורה מדוייקת ומוקפדת יותר מאשר בשביל עצמי, אבל בסך הכל איסוף וינטאג' ומיחזור בגדים זה תחום שמרתק אותי ואני מתעסקת בו כבר המון זמן, גם אם רק בשביל עצמי. אני חושבת שזה משהו שהייתי מעדיפה שלא להתחיל לבד, אבל כולם סביבי עסוקים מדי בפרויקטים משלהם בשביל לזנוח הכל ולהצטרף למשהו כל כך ערטילאי בשלב זה. הגיע הזמן כנראה להתחיל להיות בן אדם מבוגר ולהתמודד לבד. אני לא יודעת איך עושים את זה.



פינת העבודה שלי



אמנות VS אופנה

הוסף כיתוב




2 תגובות: