יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

עונת הגלריות ונסיכות אמיתיות


הייתה למורה לשעבר שלי פתיחה של תערוכה הערב, אז עשיתי סיבוב גלריות עם דוד ועומר. עומר הגיב בקולניות לעבודות ומשך המון תשומת לב. הצטלמתי דווקא בגלריה ג'ולי מ. שלא הייתה בה פתיחה הלילה. היה לי יותר נוח בלי אנשים מסביב. ברקע יש ציור של אנשים שמסתכלים בתערוכה. כשהצטלמתי עומר ואני עשינו פרצופים אחד לשני. אני לובשת חולצה אדומה מנוקדת מחנות יד שניה שיש לי כבר כמה שנים, ומכנסיים שקניתי היום בבנות בהנחה די רצינית. בדרך כלל המחירים שלה גבוהים מדי בשבילי. הם בגיזרה מאוד גבוהה שאני אוהבת אבל בגלל הגזרה המיוחדת של החולצה העדפתי להשאיר אותה בחוץ.

מכנסיים: בנות, חולצה: וינטאג', נעליים: בלוך, תיק: היידי


בפרוייקט מסלול אחת השופטות האורחות, אליס טמפרלי, לבשה את השמלה המושלמת הזו. היא שייכת לבית האופנה שלה. מסתבר שהאחיות מידלטון מאוד אוהבות את העיצובים שלה. כשהייתי קטנה והייתה לי אובססיית נסיכות, ניסיתי לשים אפונה מתחת למזרן כדי לבדוק אם אני נסיכה אמיתית. כשלא הרגשתי אותה בכיתי.  אני יודעת שיש מין קונצנזוס בקשר לקייט מידלטון וטעמה האופנתי. אני לא יודעת. משהו בה מרגיש לי לא נסיכותי מספיק. מצד שני, דיאנה היתה נסיכותית ועדינה, וזה לא נגמר טוב. כנראה שצריך מידה של חספוס כדי לשרוד את המשפחה הזו.

אליס טמפרלי, לעומתה, לגמרי נראית כמו נסיכה אמיתית. נראה לי שהיא הייתה מרגישה את האפון מתחת למזרן. 




2 תגובות:

  1. טמפרלי הזאת מזכירה לי את ג'סה מ"בנות" - גם קצת במראה החיצוני ובעיקר בלבוש.

    השבמחק
  2. לא חשבתי על זה, אבל הן באמת דומות

    השבמחק