יום שני, 10 בספטמבר 2012

שמלה חדשה-ישנה

בהשראת הבלוגים מהפוסט הקודם קיבלתי קצת מוטיבציה והוצאתי שמלה שקניתי באשת חיל במכירה של העשרה שקלים. היא היתה גדולה וחסרת צורה. הורדתי לה את השרוולים, פתחתי את המחשוף כדי שאוכל להניק איתה , קיצרתי והצרתי. זו התוצאה.
מתוך שילוב של עצלנות ויצר ההרס שלי החלטתי לעבוד עליה בצורה חופשית למדי, בלי מדידות ושרטוטים בדיעבד זה רק עשה לי יותר עבודה וגם רואים את אי הדיוקים, אבל היא יצאה לבישה בכל זאת. אני מאוד אוהבת את ההדפס שלה, והיא נעימה וקלילה למרות שהיא מפוליאסטר. גם חבל לי שלא צילמתי תמונת "לפני".

 אנחנו עוברים דירה בעוד שבוע וחצי.מצאנו דירה מקסימה וגדולה יותר, שיהיה בה גם חדר לעומר. אנחנו נשארים במרכז תל אביב, וזה משמח אותי נורא. אני מקווה שיהיה לי זמן לעדכן למרות המעבר.
ההדפס. משהו בין עלי כותרת לנוצות טווס




4 תגובות:

  1. אני זוכרת בבירור (ובתסכול) את שאלת ה״האם אפשר להיניק בזה״... תתנחמי בזה שהשמלה מתוקה?

    השבמחק
  2. איזה כשרון! שמלה יפהפיה

    השבמחק
  3. איזה כיף לגלות את הבלוג שלך! אני מאוד אוהבת את הקונספט של השיפוצים ומאוד אוהבת את השמלה שבחרת ואת הבד שלה. הייתי קונה אותה גם למרות שזה פוליאסטר, אני מתעבת פוליאסטר. אבל הוא מקסים. מאוד אוהתב את התוצאה הסופית שלך :)

    השבמחק
  4. אביגיל- תודה. ויתרתי השנה על לבישה וקניה של המון דברים יפים נורא בגלל ההנקה. אני לא יודעת עדיין עד מתי אני אמשיך, זה מתסכל אבל שווה את זה.
    נורית- שוב, אמא שלי, לא אובייקטיבית, כבר אמרנו.
    מיכל- תודה. אני שמחה שנהנית. גם אני נהנית משלך

    השבמחק