יום שני, 17 בספטמבר 2012

חצאית אסימטרית

תוך כדי אריזת הבית שלנו, בו חיינו שנתיים וחצי, שזה המקסימום שנשארתי באותו מקום בחיי הבוגרים, אני מגלה ערימות של בגדים שמחכים לתיקון.החצאית הזאת נקנתה בעשרה שקלים במכירה באשת חייל.הגומי שלה היה שחוק והיא היתה גדולה וארוכה. הצרתי אותה ועשיתי לה מכפלת אסימטרית, ארוכה יותר מאחורה. זה טרנד שבהתחלה היה לי קשה להתחבר אליו, אבל בזמן האחרון דווקא אני מוצאת בו חן. הוא בעיקר מצטלם טוב. התמונות דווקא יצאו קצת מטושטשות ולא היה לי כוח להתאפר, אז אני קצת דהויה, והיה לי יום שיער רע במיוחד אבל לא נורא. יכול להיות שעל חצאית עם פחות קפלים זה היה עובד יותר טוב. גם לא עשיתי את המולט מאוד דרמטי. התאים לי להתנסות בטרנד הזה במתינות.
פה יש מדריך מצולם מוצלח שמסביר איך להפוך חצאית מקסי לחצאית מולט.

לפני

ההדפס. שילוב של פרחוני וגאומטרי

עשיתי לבלוג דף פייסבוק. אם אתם רוצים לקבל עידכונים על פוסטים חדשים, המלצות ולינקים שמצאו חן בעיני וסתם להיות בקשר תעשו לייק.
http://www.facebook.com/ktzavotprumim

שנה טובה לכולם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה