יום שני, 1 באוקטובר 2012

תלתלים וטלטלות

השיער שלי כרגע בנקודה הזו שבה צריך להחליט אם אני רוצה לסבול אותו קצת חסר צורה במטרה להאריך אותו או ללכת להסתפר, מה שיתן לי תחושה של התחדשות וריענון אבל יגדיל את המרחק ביני לבין שיער ארוך, שמדי פעם נדמה לי שאני רוצה. אני מבקשת מכם כקוראים קצת שיתוף פעולה. נברתי בתמונות מכל מיני תקופות שיער, לצערי לא מצאתי על המחשב הזה תמונות שלו מוחלק או ארוך ממש, אבל לא נראה לי שאחד מהם זו אופציה לזמן הקרוב. 

בחטיבה השיער שלי הגיע עד המותניים. בתיכון הוא לאט לאט התקצר לאורך כתפיים ואז הפך לקארה מגוהץ. שלוש פעמים צבעתי לבלונד, בשלושתן יצא כתום זרחני ולא מחמיא שכיסיתי בחום בחזרה באותו יום. היו לו תקופות אדמדמות ותקופות שחורות,  וגוונים וורודים ליום אחד. הוא היה ממש קצר וממש ארוך,הוא שתה המון קרמים, מוסים וג'לים של חברות מקצועיות ועממיות, ניסיתי את שיטת הגמילה של תומר רשף, את התספורת אהבתי, את המחסור בחומרי עיצוב פחות. אני מחליפה ספרים כל הזמן ולפעמים גוזרת אותו בעצמי. אני חושבת שלרוב המתולתלות יש מאבקים ויחס אמביוולנטי לשיער שלהן. אני מרגישה ששלי בעייתי במיוחד אבל מניחה שהרוב מרגישות ככה.

המסקנות שלי מהניסויים האלה הן שאני די אוהבת אותו בסך הכל, למרות שהייתי מעדיפה שיער נוח יותר. אני אוהבת אותו במראה אדג'י יחסית, עם פוני מתולתל ארוך או בובתי קצר ואסימטרי, מדורג מאוד ובצבע הטבעי שלו. אני אוהבת לשזור בו תכשיטי שיער, סיכות, קשתות, מסרקות ופרחים. חשבתי לנסות אנדרקאט אבל פתאום זה נהיה משהו שכולן עושות אז ויתרתי לבינתיים. אני חושבת שאני אנסה להאריך אותו, אבל יש סיכוי שאשבר בדרך. יש ימים שבהן אני שונאת אותו ורק רוצה שיהיה לי שיער חלק ובהיר, כמו הבנות האלה שתמיד נראות נקיות ומלוטשות ומוכנות לצילום, גם באמצע פסטיבל ארוך בטבע. קראתי הרבה על החלקות ובסוף החלטתי שאני מעדיפה לנסות להתיידד עם מה שיש לי קודם.

מה אתם אומרים? ארוך? קצר? טיפים להתמודדות עם תלתלים?
הכי ארוך שהיה לי בשנים האחרונות

שיער באורך ביניים, חצי אסוף

רולים. לא באמת הצלחתי לעשות איתם משהו, אבל אני אוהבת את התמונה.

הגר בן אשר היפה. יש לה את תספורת התלתלים האולטימטיבית בעיני



4 תגובות:

  1. מקנאה בתלתלים :(
    לי יש שיער חלק ודק... לא כיף!
    ממש מתאים לך עם השיער החצי אסוף!

    השבמחק
  2. גם אני חושבת שהחצי-אסוף מאוד מוצלח. וגם התספורת של הגר-בן-אשר, שבתור מתולתלת שמתי עליה עין כבר מזמן. את התמונה הראשונה לא אהבתי - נראה שם כאילו רוב הנפח של השיער הוא למטה, כשלמעלה הוא שטוח כמעט לחלוטין. אני מניחה שזו השאיפה הטבעית של השיער (גרביטציה וזה), היות וזה קורה גם אצלי כשהשיער ארוך מדי. אם את צריכה המלצה על ספר מתולתלות, אשמח לנדב.

    לגבי תומרשף - אני די סולדת מספרים מטיפים. שמעתי עליה לא מעט, אבל שתי החברות שלי שהסתפרו אצלה ויצאו מרוצות מתהדרות בשיער חלק למשעי, שלהוציא אותו טוב זו ממש לא חוכמה (ואגב - אני לא שמתי לב לשינוי דרמטי אצלן לאחר התספורת).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשמח להמלצות. אני אוהבת לנסות ספרים חדשים. מה אורך השיער שלך? ואני די סולדת מאנשים מטיפנים בכלל, אבל יחסית לגישה של רוב הספרים שלא יודעים להתמודד עם תלתלים וישר ממליצים על החלקה לפני שבכלל פתחתי את הפה, העדפתי את זה. חוץ מזה סיפרה אותי שם תמי ולא תומר. והיא לא פנאטית

      מחק
  3. שלי מגיע כרגע קצת אחרי הכתפיים. אני אוהבת להסתפר מדורג מאוד, כך שקווצות השיער הארוכות ביותר עדיין בערך באורך הזה. אני מסתפרת אצל יהודה דבוש, ביהודה הלוי פינת מאז"ה.

    השבמחק