יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

נעלי גובלן




בחורף שעבר התאהבתי בנעלי גובלן. הן נמכרו בסטורי ועלו יותר משמונה מאות שקלים, שזה קצת הרבה בשבילי, ודוד צחק עלי שהן נראות כמו ספה של סבתות. במהלך שיטוטי בבלוגים של Refashion נתקלתי בפוסט הזה של בלוגרית סופר מגניבה שיש לה חנות וירטואלית יפה ומיוחדת של וינטאג' ווינטאג' משופץ שנקראת Tunnel Vision. אחד הדברים שמיוחדים בה לטעמי היא האסטטיקה הקשוחה והמחוספסת שבדרך כלל פחות קשורה אסוציאטיבית לוינטאג'. והיא גם טבעונית ופעילה לזכויות בע"ח, שזה נהדר. בהשראת הפוסט החלטתי לנסות ליצור בעצמי נעלי גובלן. 
הבסיס הוא זוג של קרוקס מלפני שנתיים בערך עם מין ציפוי קטיפה שהתחיל להתקלף. את הגיזרה הוצאתי על בד גולמי כמו בדיגום חופשי, ובשביל להדביק השתמשתי בדבק בדים גוטרמן. עם בד דק יותר הן היו יוצאות עדינות יותר. הבד העבה עשה אותן קצת צ'אנקיות, אבל אני מרוצה מהתוצאה. אני מקווה שהן יחזיקו מעמד. לא היה צורך בתפירה, אבל הייתי כל כך מרוצה מזה שהצלחתי סוף סוף להשחיל את האוברלוק שעשיתי להן סתם בשביל הכיף. עצוב. אני יודעת.



















9 תגובות:

  1. You did a great job, amazing...
    Your blog is very interesting and so nice...would you like to follow each other? I followed you...keep in touch sweety !!!

    השבמחק
  2. זה ניראה מגניב ביותר :)
    אני מתכננת להכין לי נעלי עקב עם מן אבנים נוצצות. אם זה יקרה. אעדכן.

    השבמחק
  3. כל הכבוד! :)
    זה יצא כל כך מגניב!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. ספי- אני מחכה לראות איך יצא
    שיפון- תודה:)

    השבמחק
  5. יצא ממש מיוחד!
    איפה מצאת בד גובלן שכזה? נתת לי רעיון וחשק לנסות משהו דומה בעצמי! :)

    blog.tapuz.co.il/pointoffashion

    השבמחק
  6. בנחלת בנימין, אני לא זוכרת איפה בדיוק. לדעתי באחת מהחנויות שקרובות יותר לשוק הכרמל, אבל ראיתי בעוד

    השבמחק
  7. זה כזה מגניב!!!♥♥
    מוזמנת להיכנס גם לבלוג שלי
    http://stylebymay-myfashionworld.blogspot.co.il/

    השבמחק
  8. רעיון מלהיב,

    אם את אוהבת אותן ומוכנה להשקיע- קחי אותן לסנדלר שיצמיד להן סוליה חדשה
    וככה תבטיחי גם את החלק התחתון וגם הנאה לזמן יותר ממושך

    רות

    השבמחק