יום שבת, 23 בנובמבר 2013

רשימה של תחילת החורף


-גרביונים גורמים לי להרגיש מחופשת. אני גם לא בטוחה אם אומרים "גרביונים" או "גרבונים" אבל "גרבונים" נשמע קצת זקן, לא? והאהבה החדשה שלי הם גרביונים מנומרים שלא העזתי ללבוש ושכבו לי במגירה כמה שנים ופתאום אני נורא נהנית מהם. אם כבר להרגיש מחופשת אז במנומר.
-האם טבעוניות יכולות ללבוש פרווה סינטטית? אני בהחלט מתכוונת לעשות את זה. אבל אני טבעונית רק שבועיים אז לכו תדעו. ללבוש פרווה סינטטית ולאכול בשר נראה לי שילוב רע. מצד שני כשנכנסתי אל השווארמה הצמחונית עם מעיל הפרווה המנומר שלי בשנה שעברה הרגשתי קצת לא במקום.
-ה-Windows החדש מעצבן. אני עדיין צריכה להתרגל אליו. אבל הלפטופ החדש שלי חמוד נורא (למרות שהוא לא ורוד ולא מנומר אבל אולי אני אקשט אותו קצת עם מדבקות).
- יש לי כרגע שתי עבודות שאני אוהבת נורא. אחת בגרפיקה מהבית אבל עם בוסית מקסימה שגם מלמדת אותי דברים ואחת בחנות ספרים קטנה ומתוקה. התגעגעתי לעבודה שמוציאה אותי מהבית ומאלצת אותי לבוא במגע עם אנשים. אני גם כותבת קצת טקסטים שיווקיים. אני משתדלת להיגמל מהנטייה ללקוניות ומינימליזם כבחירה סגנונית אבל זה קשה. לשמחתי בינתיים כתבתי על דברים שממש אהבתי.
-הסתפרתי. אני מעפנה ולא מסוגלת לגדל שיער גם כשממש מתחשק לי. אימפולסיביות היא אחד הסימפטומים של רוב ההפרעות שאני לוקה בהן.
-החברים הדמיוניים שלי. אנשים שאני מכירה מהרשת ומנהלת איתם שיחות וירטואליות שחלקן מתקיימות בעיקר בתוך הראש שלי. נחמד לפגוש אתכם במציאות מדי פעם, מעניין כמה דמיוניים תישארו עכשיו. לכם יש חברים דמיוניים ברשת?
-באפיה טבעונית שמן קוקוס, חלב קוקוס ושוקולד מריר הופכים הכל למושחת.
- כשהסבא הארגנטינאי שלי ראה אצלינו את הספר "לאכול בעלי חיים" הוא שאל אם זה ספר מתכונים. את הצימחונות שלי ושל אימא שלי הוא קיבל קשה. אני מפחדת לדעת מה הוא חושב על טבעונות.
- עשיתי סדר בשולחן העבודה שלי. הוא עדיין כאוטי אבל יותר נעים לעבוד בו. זה גרם לי לתקן כל מיני בגדים שהמתינו הרבה זמן לתיקון ועכשיו מתחשק לי לתפור מעיל צמרירי קצר. עם שתי עבודות וילד אני סקפטית אם אגיע לזה.
-אם עומר ודוד הם המדד שלי אז גברים מתנהגים אותו דבר כשהם חולים בגיל שנתיים וחצי ובגיל שלושים ואחת.

יש הרבה על טבעונות בפוסט הזה. זה בגלל שזה חדש בחיי ולכן מעסיק אותי מאוד. אני מאמינה שהמינון ירד בקרוב.


שמלת ג'ואן הולוואי וחדר מבולגן



5 תגובות:

  1. השיער שלך ממש מהמם. טוב שהסתפרת ואל תחשבי שזה מעפן.
    אני ממש שמחה לשמוע שהעבודות הסתדרו כי לא זכרתי אם כתבת על זה בפייסבוק.
    בכל מקרה, בהצלחה!

    השבמחק
  2. תודה :) זה כל כך יותר נוח משיער ארוך אבל תמיד אומרים שתלתלים נראים יותר טוב בארוך.

    השבמחק
  3. אני הסתפרתי השבוע יותר קצר ממך, ואני מתולתלת ומרוצה מהתוצאה. ובכל זאת, יסקרן אותי לראות אותך עם שיער ארוך. נראה לי שיהיה לך מאוד יפה. מעניין הקטע הזה עם התספורות האימפולסיביות. לי זה אף פעם לא קורה. בד"כ אני רוצה להסתפר ודוחה את זה שוב ושוב מטעמי חוסר זמן ועצלות.

    השבמחק
  4. אני אוהבת פשוט לעבור ליד מספרה שנראית לי נחמדה ולשאול אם יש תור פנוי עכשיו. אם אומרים לי לחכות חצי שעה אני מחכה. אם אומרים לי לקבוע תור אני לוקחת כרטיס ביקור ונכנסת למקום אחר. יש לי בהמתנה המון מספרות שאני רוצה לבדוק כרגע ובדרך כלל אחת מהן תהיה זמינה.

    השבמחק