יום שישי, 14 בדצמבר 2012

מנומרת



 האהבה שלי למנומרים הגיעה הרבה לפני האומץ ללבוש אותם. התחלתי בקטן, עם חולצה אדומה מנומרת מH&M, אחריה באו כותונת, גרביונים וצעיף, וטייץ, ועוד חולצה, ותיק, וכך בטפטוף עדין ובהדרגה הם הפכו ליותר ויותר דומיננטיים ונוכחים בארון שלי. לפעמים אני עדיין מרגישה בהם קצת כמו פגי באנדי, אבל מי אמר שזה רע? מעיל הפרווה (הסינתטית כמובן) הזה הוא  הפריט הכי מוקצן במלתחה שלי. היססתי הרבה לגביו. הפעם הראשונה שלבשתי אותו הייתה כשעומר בכה נורא ואני ודוד החלטנו להוציא אותו לסיבוב מרגיע בעגלה. כשלבשתי אותו הילד השתתק והביט בי המום. כנראה שהוא פוחד מנמרים.
המכירה הייתה נחמדה. הגיעו אנשים ועשיתי בערך 1000 שקל, אני חושבת שזה לא היה שווה את הסטרס ובפעם הבאה אני מעדיפה לעשות את זה עם עוד אנשים, אבל בגדול נהניתי. אפילו ראיתי ברחוב מישהי לובשת משהו שקנתה ממני, שזה נחמד.





5 תגובות:

  1. גם אצלי המנומרים מזדחלים אט אט - יש לי כבר צעיף וכפפות, וחולצה מסוף שנות השמונים של קסטרו (שהיא כבר כמעט וינטג'...).
    כל הכבוד על התעוזה והקפיצה למים עם המכירה. הרווחת סכום יפה, ולמדת הרבה על מה לעשות אחרת בפעם הבאה.

    השבמחק
  2. המעיל המנומר ממש יפה לך. גם לי יש כמה פריטים מנומרים ובניהם שני מעילים, אחד ארוך ואחד קצר. את שניהם אני מאוד אוהבת ללבוש.
    הייתי שמחה לשמוע על מה היה במכירה ולמה היה לך קשה.
    אני מתכננת לעשות עוד מכירה אצלי בבית בחודש הבא, ניראה אם תצא לפועל.

    השבמחק
  3. חצאית מיני- ככה זה עם נמרים. אתה לא שם לב עד שמאוחר מדי.
    יאנה-תודה. גם אני אוהבת מנומר
    ספי-אני חושבת שזו בעיקר החרדה החברתית שלי שהקשתה. באו בעיקר חברים קרובים ואנשים שראו את המודעות ברחוב. פחות מהאינטרנט. כנראה שאני לא כל כך טובה בלשווק את עצמי.

    השבמחק
  4. אני רוצה את המעיל שלך!!!!! מהמם:)
    Myfworld.com

    השבמחק