יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

אוטוביוגרפיה קצרה בבגדים

אני ודוד צילמנו חלק מהדברים שיהיו במכירה. את רוב הבגדים האלה לבשתי ואהבתי פעם. את השמלה החומה קניתי בסוף הניינטיז בחנות יד שניה. לבשתי אותה להופעת ג'אז לפני בערך תשע שנים. זה היה קצת אחרי שאני ודוד התנשקנו בפעם הראשונה והוא החליט שהוא מפחד שנהרוס את הקשר ולכן עדיף להניח לזה. פלרטטתי איתו כל הערב והוא לא התייחס, אבל עדיין הרגשתי איתה הכי פאם פאטאל. את השמלה השחורה קיבלתי מחברה שקצת הערצתי וקצת הייתי מאוהבת בה באוניברסיטה. את השמלה היא מצאה ברחוב. היא הייתה אקטיביסטית וטבעונית. אחרי שנים צילמתי עם השמלה וידאו ארט. היא דרמטית על גבול התחפושת אבל הייתי מסתובבת איתה ברחוב. את השמלה הפרחונית הכפרית קניתי בחנות יד שניה כשעבדתי בתל אביב בבייביסיטינג וניסיתי לגבש סגנון קצת פחות אקצנטרי. את הטוניקה השחורה לבשתי בהריון. יש לה גיזרה טרפזית מהממת ושכבה אדומה שמבצבצת מתחת לשחור. הגלביה הסגולה הרקומה היא מהתקופה ההיפית שבה נדדתי, וגם החצאית הוורודה. החולצה הסגולה הרקומה היא ממשי והיא הכי נעימה. החולצה הכתומה היא אמנם פוליאסטר, אבל סבנטיז מובהק. את ג'קט הג'ינס נראה לי שאני אשמור לעצמי.
המכירה תהיה מחר בין  השעות  10-17 ברחוב פרץ חיות 5 דירה 6, תל אביב. יהיו עוד המון דברים. רוב הפריטים יהיו בין עשרה שקלים למאה חמישים. לעוד פרטים ותמונות אתם מוזמנים לעמוד הפייסבוק: http://www.facebook.com/events/285653791554631/?fref=ts



                                        












תגובה 1:

  1. נראה לי את עדיין מרגישה עם השמלה החומה פאם-פאטאל...
    בהצלחה במכירה :)

    השבמחק