יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

יום פתוח

 כנראה שארשם לקורס גרפיקה עוד מעט. בא לי מקצוע יציב לתקופה הקרובה, ומעבר לזה אלה כלים ששימושיים גם לפרויקטים אחרים שמעסיקים אותי כרגע. עוד מעט אני הולכת לשיעור ניסיון. קבוצות חדשות של אנשים הן תמיד גורם מעורר חרדה בשבילי, ומקור להחלפות בגדים שנמשכות שעות. החלטתי ללכת על מראה פשוט יחסית. הג'ינס של קסטרו, הסריג מאדרת והג'קט ממכירה של מיכל פורטמן מהבלוג מטריושקה. בכיס שלו מצאתי כרטיסיה של הסאבויי. בסוף החלטתי ששרשרת הבלוטים המהממת והעדינה של נעמה ברוש לא ממש הולכת עם הוויב הכללי והורדתי אותה, אבל היה לי חבל לוותר על התמונות. אני חושבת שזו פעם ראשונה שאני מצטלמת לבלוג עם ג'ינס, שזה מוזר כי זה פריט לבוש שאני מאוד אוהבת ולובשת המון.







5 תגובות:

  1. הג'ינס מושלם. גם הצבע, גם הגזרה.

    השבמחק
  2. תודה. נראה לי שהוא אמור להיות צמוד ממש, אבל אני מעדיפה אותו ככה

    השבמחק
  3. גם ג'ינס זה נחמד מידי פעם :)
    השרשרת נראית לי יפה, חבל שלא צילמת בקלואז אפ, הייתי שמחה לראות אותה יותר מקרוב.

    השבמחק
  4. נרשמת בסוף לקורס?

    השבמחק
  5. כן. אני עושה אותו עכשיו

    השבמחק