יום שני, 26 בנובמבר 2012

מכירה

ביום שישי הבא, ה-7.12 אני הולכת לעשות מכירה. יהיו שם גם בגדים מהארון שלי, גם בגדים ששיפצתי וגם פרטי וינטאג' שאספתי. אני קצת חרדה לקראת המכירה. עוברים לי בראש תסריטים מלחיצים, אבל אני גם מתרגשת מהאפשרות לפגוש ולהכיר חלק מהקוראות שלי (והקוראים, למרות שאין בגדי גברים) . יהיה מבחר גדול של מידות, פרטי קיץ וחורף, פינת מציאות של 10-30 שקלים, קאווה, שוקולד ותיקים. נראה לי שיהיה נחמד או לפחות מעניין. אם יש לכן עצות על ארגון מכירה ביתית אני אשמח. כרגע ניסיתי לנסח רשימת מטלות שנראה לי שדי מכסה את הרוב. 


עליונית קטיפה צרובה של עמנואל אונגרו






סיקסטיז פסיכאדלי


חולצת אייטיז
















4 תגובות:

  1. הו... זה בדיוק יומיים לפני הפסיכומטרי...חבל. טוב, זה רק אומר שתצטרכי לארגן עוד אחת :)
    שיהיה לך המון בהצלחה!

    השבמחק
  2. מאחלת לך המון בהצלחה. תזמיני למכירה כל מי שאת מכירה מכל רחבי המדיה החברתית, הצטלמ עם הבגדים בתור אאוטפיט עלייך, הם תמיד ניראים טוב יותר מאשר על קולב.
    ושיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  3. תודה לכן. והרבה מהבגדים לא במידה שלי, אבל אני אצטלם עם אלה שכן

    השבמחק