יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

פי וי סי


התקדמנו צעד נוסף לקראת הפיכת הבית שלנו לג'ימבורי. משטח PVC עם ציור של עיר ושבילים בשביל להגן על הזחלול הקטן שלי מהרצפה הקרה. האופציה האלגנטית היא כמובן שטיח, אבל כדי להיות עצלן באמת צריך לעשות לפעמים פשרות אסתטיות  ואי אפשר להשוות בין העברה של מגבון לח  על מישטח פלסטי לרצף הפעולות המייגעות שדורשת שאיבת שטיח. אני חושבת שזה היה יכול להראות הרבה יותר גרוע.
במסע לרחוב העליה אל חנויות הPVC אכלנו ארוחת צהריים בקפה קאימאק, שזה מקום צמחוני וחמוד עם מנות שמתחלפות לפי ימים. בפעם הקודמת אכלתי שם לביבות אורז וגבינה שהיו מעולות, אבל לאכזבתי מסתבר שהן מוגשות רק ביום רביעי. המשכנו גם אל חנות היד שנייה של אורטל בן דיין ומדדתי שם מעילי טראנץ'. דוד מאוד אוהב אותם וחושב שאני נראית בהם מיסתורית. אני כל פעם מגלה מחדש שמעילי טראנץ' הם מהדברים שאני אוהבת בעיקר על אנשים אחרים. ראיתי ברחוב בחורה עם מעיל מושלם. צמר אפור בלי צווארון, עם סיכת כסף בצד. אני מחפשת משהו דומה אבל לא מוצאת בשום מקום ומאז אף מעיל אחר לא נראה לי מספיק.
קיצרתי לעצמי קצת את השער ואת הפוני. זה הרגל מגונה שיש לי מזמן והיה יכול להיות חסכוני לו היה מחליף את הצורך ללכת לספרים אמיתיים. אני חושבת שיצא לא רע. אני מנסה לגזור כל פעם קצת כדי שיגדל מאוזן יחסית. כרגע ממש מתחשק לי שיער מתולתל נפוח וארוך עם דירוג דרמטי, אבל בטח אני אשבר בקרוב. פעם שיער נפוח נשמע לי כמו עלבון, עכשיו דווקא ממש מתחשק לי כזה. מצאתי שתי שערות לבנות ואני מתלבטת אם להתחיל לצבוע אותו או לעשות גוונים או פשוט להניח לו. אני חושבת ששיער כסוף מעניק לנשים מבוגרות מראה פייתי ואצילי, אבל נראה לי שאני עוד לא שם. 



נעליים- ארו, חולצה וטוניקה-זארה, טייץ- אמריקן אפרל

אני חושבת שיצאתי פה רזה

חדר מדרגות תל אביבי שבמקרה נמצא בדיוק מחוץ לדלת שלי




3 תגובות:

  1. נראה לי שאת רזה באופן כללי, לא ככה? :-)
    לגבי מעילי טרנצ' - אני חושבת שזה פריט לבוש שמחמיא לכולם, באמת. גברים, נשים, כמעט כל מבנה גוף (אולי למעט אנשים נמוכים במיוחד).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני די ממוצעת אבל עם בטן. ונמוכה במיוחד. 153 ס"מ.

      מחק
  2. גם אני חוטפת חלחלה בכל פעם שמוצאת איזו שערה לבנה סוררת בקרקרפת. זה אולי ישמע חולני, אבל אני די פשוט תולשת אותן. מדובר על שערות בודדות (אני רק בת 26!!!) אבל פשוט לא מסוגלת לראות את עצמי איתן.

    השבמחק