יום שישי, 2 בנובמבר 2012

Wish list חורפית ושמלה שאני עובדת עליה

אחת מהחנויות שאני הכי אוהבת לקנות בהן נעליים היא סטורי. אני אוהבת את כל מותגי הנעליים שהם מביאים. אפילו דוד שהוא צמחוני מצא שם נעליים יפות שלא עשויות מעור. העונה התאהבתי בקולקציה של פורנרינה.  נעלי הנצנצים הכחולות האלה נראות יותר טוב במציאות ומזכירות לי את הנעליים האדומות של דורותי. העקב מתאים אפילו לנמנעת עקבים כמוני. לצערי הן עולות בינתיים בסביבות השמונה מאות שקלים, אז אאלץ לחכות לראות אם ישאר משהו בסוף עונה. הנעליים עם הדפס הסבנטיז הקלידוסקופי-סבתאי כבשו את ליבי גם. אני לא יודעת אם אני מסוגלת להתמודד עם העקב שלהן, אבל אם כבר לעקם את הקרסול אז בשביל משהו כזה.


אני רוצה מעיל מדהים. כזה שמשהו בו יהיה מרגש. הטקסטורה, הגזרה, הדוגמה, זה יכול להיות אפילו פרט קטן שיהפוך אותו מסתם מעיל ליצירת אמנות. יש לי שני מעילים כרגע. אחד מצמר אדום של קסטרו שקניתי בויצ"ו ואחד מזארה מנומר מפרווה סינתטית עם קפוצ'ון. לפעמים אני חושבת שאולי אני כבר מבוגרת מדי בשביל הדברים האלה והגיע הזמן לרכוש מעיל קלאסי. צמר שחור או טרנץ' סולידי. משהו של אנשים מבוגרים ורציניים. פעם אני ודוד בחרנו מצעים ובזמן שהתלבטנו בין ירוק רעל וסגול הבחנתי בזוג נאה ואלגנטי שהיה לבוש בגווני קרם ושחור בוחנים בנחת מצעים בצבע בז'. רצתי לדוד והצעתי לו שנקנה גם אנחנו בז', והוא אמר שאפשר אם אני רוצה. כשניסיתי לבחור נמשכו עיני בחזרה אל המצעים הצבעוניים והמודפסים. בסוף לא לקחנו בז'. אחרי כל המחשבות ההגיוניות על מעיל קלאסי וסולידי הריגוש האמיתי שלי הוא תמיד מהפריטים האחרים.
Tunnel vision

Tunnel vision

Tunnel vision

Tunnel vision

Tunnel vision

Free people


Free people
זו השמלה שאני עובדת עליה עכשיו. חסרים לי עוד קצת גימורים. נראה לי שיצא נחמד. כשיהיו לי מספיק דברים אני רוצה לעשות מכירה ביתית. מעניין אם יבואו קוראים וכך אזכה להכיר כמה מכם. אני אוהבת לקבל תגובות מקוראים ומצפה לשמוע מה אתם חושבים. אתם אנשים של בז' או של צבעים והדפסים? אם אני אעשה מכירה תבואו?
לפני
באמצע


3 תגובות:

  1. אני שונאת בז'. צבע משעמם. והמצעים שלך בסדר, אני מנסה תמיד למצוא את אלה של הילדים שהם לא מותגי דיסני... יש לי כרגע של דולפינים, המומינים, דינוזאורים ופינגווינים. אז רואה, ירוק רעל וסגול זה בוגר.
    אני חושבת שהכי כיף לשלב בין הדפסים לצבעים סולידיים, לשבור את המוסכמה אבל לא יותר מדי. השאלה היא גם מהו ההדפס ואילו צבעים את בכלל אוהבת.

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את כל המעילים שהצגת כאן (אם כי קניתי דווקא הקיץ טרנץ' קלאסי להפליא) והמהפך שעשית לשמלה מעורר השראה. אני מאוד מזדהה איתך בעניין השאיפה למראה המסודר וה"בז'י" - לפעמים אני מתה להיות בעלת שיער חלק, רגליים ארוכות, תיאבון מרוסן, ציפורניים מושלמות, בית נקי ומסודר תמיד, בגדים מגוהצים ומצעים סולידיים ומעומלנים. אבל אני לא כזאת - אני אפילו די הפוכה. בתכל'ס, אם הייתי רואה גיבורה של סרט/ספר מהסוג ה"בז'י", הייתי שונאת אותה וגם מתה משעמום. מישהי מהסוג שלי זה פשוט יותר כיף ומעניין.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצד שני בגלל סרטים כאלה אני עדיין משוכנעת שהנוירוטיות והבלגן שלי חינניים למרות שכל העובדות מצביעות על ההפך

      מחק