יום חמישי, 17 בינואר 2013

קסם אנדרוגיני ומי חמצן


 צבעתי את השער. הוא די בהיר עכשיו עם אזורים מחומצנים לפלטינה. אני אוהבת את זה אבל עדיין לא יודעת אם זה מחמיא לי באמת או שבעיקר מרגש אותי השינוי. עוד לא יצא לי ממש להצטלם עם זה. אני אעלה עוד תמונות כשיהיו. אני אוהבת שינויים. יש לי מין פנטזיה שמתישהו אני ארגיש מרוצה לחלוטין  רק ממה שישנו ואפסיק לרדוף אחרי שברי רעיונות שקורצים לי באותו רגע. אני חושבת שזה אושר. בינתיים אני רחוקה מזה. אני אוהבת את מה שיש לי, אבל חסרה לי המטרה שיש לאנשים אחרים. כרגע אני בלונדינית ולומדת גרפיקה ועובדת על רומן ועל עוד דברים. לפני זה הייתי ברונטית ולמדתי עיצוב אופנה ועשיתי ילד, וקודם גרתי בקנדה ולמדתי טכניקות הדפס, ולפני זה למדתי אמנות , ולפני זה נדדתי ולפני זה למדתי ספרות ופילוסופיה ונשרתי אחרי שנה. תמיד נראה לי שלאנשים אחרים יש רצף חיים הרבה יותר קוהרנטי משלי. התהליכים שהם עוברים רציפים יותר ויש להם תוצאות. אני משוטטת בעולם ומחכה שמשהו יתפוס.

התפרסמה ביקורת שלי במוסף "ספרים" של עיתון הארץ. אפשר לקרוא אותה פה. כששואלים אותי מה אני עושה אני בדרך כלל מתחילה לגמגם. בזמן האחרון התחלתי לענות שאני כותבת. זה מרגיש לי טוב שסוף סוף יש לי תשובה לשאלה הזו. היא לא תגובה שמספקת את רוב האנשים, ולרוב היא מעלה די הרבה שאלות שאני עדיין לא לגמרי יודעת לענות עליהן, אבל היא יותר טובה מ"כל מיני חלטורות עד שאני אבין מה אני רוצה לעשות". אתם קוראים גם את "חיים בבגדים"? אני מקווה שכן. אני עובדת עליו קשה ומתכננת אליו כל מיני דברים.

בעונה הקודמת של פרויקט מסלול התאהבתי קלות באחד מהמתמודדים, פאביו קוסטה, שזכה במקום השני. הוא הצליח להיות דמות מרתקת למרות שנמנע ממריבות ופרובוקציות ריאליטי מן הסוג הנפוץ. לאורך התכנית הוא לבש גלביות, חבלים, זרי פרחים וחצאיות ארוכות ונראה בהם הכי גברי ואצילי. כל בגד שעיצב או לבש אתגר קונבנציות של יופי מערבי מקובל ושיחק על הגבול שבין המרופט והפשוט למלוטש והמתוחכם. מאז התכנית אני עוקבת אחריו בפייסבוק ועכשיו הוא מוציא קולקציה ראשונה. הייתי רוצה ממנה המון דברים. בעיקר את השמלה השחורה. אני אוהבת מעצבים שמצליחים להכניס דואליות לבגדים שלהם. בכל אופן, אני משוחדת. הבן אדם קסם אמתי. הייתי שמחה לשבת אתו לכוס בירה. 



אני בלונדינית. תמונה שצילמתי בעצמי
                     
פאביו קוסטה


שמלה שפאביו עיצב בפרוייקט מסלול באתגר המייקאובר ל"נשים אמיתיות"


עוד מפרוייקט מסלול


מראה אנדרוגני נהדר מהקולקציה החדשה


עוד אחד
                                           


                                           

                                              


2 תגובות:

  1. השמלה מפרוייקט מסלול באמת נהדרת

    השבמחק
  2. רגע אחד... חשבתי שאני האחות הבלונדינית!
    בכל מקרה, תתחדשי ושעומר יזהה אותך :)

    השבמחק