יום חמישי, 10 בינואר 2013

חנות מקוונת חדשה והגרלה

אני קצת טכנופובית. קשה לי עם שופינג באינטרנט. בעיקר של בגדים. אני מאוד אוהבת לגלוש באתרים האלה ולהסתכל אבל בשביל להתאהב בבגד אני צריכה את המגע הבלתי אמצעי שאפשר להשיג רק פנים אל פנים. אני חושבת שזה מזל, כי זו נראית לי כמו התמכרות בעלת פוטנציאל מרושש אצלי. אז בינתיים אני מעדיפה להשאיר את זה ככה. 
על המכירות הביתיות של רוני כהן, שהיא המפיקה של הפלסטיק שוק והבחורה עם העבודה הכי כיפית בעולם, להסתובב בחו"ל ולקנות בגדים, כבר יצא לי לכתוב. אני תמיד יוצאת ממנה עם מציאות, הדברים שהיא מביאה תמיד מיוחדים והמחירים שלה סבירים. עכשיו היא הקימה יחד עם נועה שגב אתר שנקרא 1item, בו היא מוכרת פריטים שהיא מייבאת, והכל מתחת למאה שקלים. לאלה מכן שמעדיפות את האופציה המקוונת שווה להציץ באתר. יש בו דברים יפים, ומעט מכל דגם.
כדי שתכירו את האתר החדש רוני הציעה להגריל בין הקוראות והקוראים של הבלוג את שרשרת החוליות וצמיד הצמה המקסימים שבתמונות. כדי להירשם להגרלה כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר תגובה לפוסט עם המייל שלכם כדי שאוכל ליצור קשר עם הזוכה ותשובה לשאלה מה עוד הייתם רוצים לקרוא פה, ולעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג ולעמוד של 1Item.  

שרשרת חוליות מוזהבת
                                  

צמיד צמה עם אבנים




a Rafflecopter giveaway


תגובה 1: