יום שישי, 5 באוקטובר 2012

Cleans up good

היום נטשתי את המראה המדובלל לטובת שיער מוחלק במלקחיים, עדשות יומיות, אודם דובדבני ואיפור עשוי יחסית לעצמי. עוד מעט גיסתי היקרה מתחתנת, וזו אמנם חתונת צהריים, אבל התחשק לי ללבוש את השמלה הזו, שנקנתה בסטלה וינטאג' לפני שלוש וחצי שנים בערך ועוד לא מצאתי את האירוע הנכון ללבוש אותה. היא מזכירה לי בלרינות ומחליקות על קרח. השרשרת מרופינה והמסרקה מאביגיל אדם שיש לה דוכן של תכשיטי שיער פייתיים בדיזינגוף פינת פרישמן. הנעליים מהפוסט הזה. אני חושבת שיצא מאוד ארט דקו ביחד.
אני אוהבת את המראה החיוור עם האודם הכהה. ניסיתי לאחרונה להניח ברונזר בפעם הראשונה בחיי וזה פשוט לא עובד בשבילי. קצת כמו שיער בהיר, יש דברים שיפים רק על אחרות.
נראה לי שאני נראית נחמד כשאני עובדת על זה קצת, עם העדשות, ההחלקה והאיפור, ואני יודעת שיש מי שעושות את זה בכל יום. היו תקופות בהן ניסיתי לתחזק לוק מושקע ומתוקתק, אבל זה לא בשבילי. הקומיקאית שרה סילברמן אמרה שהיא אוהבת את התגובות המתפעלות של אנשים כשהיא טורחת להסיר שיערות מהזרועות, ושבגלל זה היא לא עושה את זה כל הזמן, כדי שישאר מיוחד. נראה לי שגם אני כזאת.





7 תגובות:

  1. מקסים לך ככה, הטוטאל-לוק אינטליגנטי וסקסי גם יחד. גם אני נהנית לפעמים להחליק (בעיקר כשיש לי סיבה להיראות טוב והשיער סרבן ומדובלל), אבל מסתייגת מפנפון קבוע - זה גורם לשיער להיראות מת כל כך. בכלל, בתלתלים יש משהו סקסי לא פחות מבחלק, ולראיה - ריף כהן.

    השבמחק
  2. את נראית מקסים!
    ממש יפה לך התסרוקת!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. את נראת נהדר והשרשרת ממש יפה!!♥♥
    מוזמנת להיכנס גם אלי
    http://stylebymay-myfashionworld.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. אני דווקא יותר אוהבת את השיער המדובלל שלך...
    בכל מקרה מזל טוב לגיסה, את נראית טוב ותרגישי טוב עם עצמך. שזה יותר חשוב.

    השבמחק
  5. תודה לכן. וריף כהן יפיפיה. כל שיער היה נראה טוב עליה.

    השבמחק
  6. מראה מאוד יפה לטעמי, נשי ורומנטי. אהבתי מאוד את המסרקה בשיער והשמלה השחורה שמקנה מסתוריות פטאלית. אעיז רק ליעץ נעלי עקב גבוהות, אך זה כמובן לשיקולך ולטעמך. :)

    קטיה

    השבמחק
    תשובות
    1. קטיה- את צודקת, אבל אני לא מתמודדת טוב עם עקבים. ההליכה שלי עליהם מגוחכת ואני נופלת הרבה

      מחק