יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

קניה לפינוק, קניה לעבודה

רכישה מיותרת אבל ממש מהנה שעשינו לאחרונה היא מכונת הקרטיבים של זוקו. גלידה זה דבר נפלא, אבל עם ילד שרגיש לחלב אנחנו קצת מוגבלים. עומר לא כל כך מתלהב מרוב סוגי הסורבה, ואני מרגישה קצת אשמה לבלוס לידו גלידת שמנת ולתת לו לכרסם גביע ריק.  מאז שקנינו את המכונה הזו ניסינו כל מיני שילובים, עם חמאת בוטנים, חמאות אגוזים, שוקולד, תחליפי חלב, פירות, סילאן, דבש ומי סוכר. רובם יצאו מאוד מוצלחים, והמתכונים שלנו הולכים ומשתכללים. 
יש גם הרבה מתכונים באתר של המכונה, אבל רובם חלביים. אז אנחנו ממציאים ומאלתרים. בינתיים יצאו מדהים המלון, בננה+מלון,הבננה+חמאת בוטנים+שוקולד, וחמאת אגוזי לוז+שוקולד שיצא מין ארטיק נוטלה טבעוני. עוד בתכנון טחינה+סילאן, בננה+תמר, תותים, שוקולד+תפוז+חמאת שקדים. 
מצאתי דרך פורום תפירה בתפוז מישהי שמוכרת בובת דיגום (תודה עדנה). היום נסעתי לקנות אותה, ואני כבר מתרגשת להתחיל לעבוד עליה. בתמונה היא לובשת שמלת וינטאג' שאני שוקלת אם להפוך לסט של חצאית וטופ, או להשאיר שמלה ופשוט לשנות לה את הגיזרה. או בכלל טופ ומכנסיים קצרים. נראה. אני אשתדל ללוות פרוייקטים בצילומים. 















3 תגובות:

  1. הרעיון של מכונת הגלידה נשמע מגניב!
    בהצלחה עם פרויקט התפירה! :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. שמחה שעזרתי ברכישת בובת הדיגום, תהני ממנה ללא ספק, אז מגיע לי גלידונת :))))- ניראה מכשיר יעיל...על אף שהגדרת מיותרת:)))

    עדנה

    השבמחק
  3. וואי המכונת קרטיבים הזאת נראית אדירה..
    יצא טעים?

    השבמחק