יום חמישי, 25 ביולי 2013

שתי שמלות כותנה מודפסות ומובטלת

עוד מעט יש לי ראיון לעבודה שנשמעת לי חלומית. היא תדרוש ממני יותר זמן ולבוש יותר רשמי אבל אם אקבל אותה נראה לי שאהנה ממנה נורא. אני חושבת שקוד הלבוש שהייתי מכוונת אליו הוא תמהיל עדין של שיק בוהמייני נינוח עם קמצוץ של אלגנטיות. מאחר שאינני מיחידות הסגולה ששולפות לוקים כאלה מהשרוול בלי להזיע אני מכוונת נמוך יותר, ל"קצת פחות מטונפת, קצת יותר ארוזה" ומסתפקת בזה. בינתיים אלה השמלות שאני חושבת שיהיו שמלות הריאיונות שלי בזמן הקרוב. הבורדו של אילנית שמיע עברה קצת התאמות שלי. העדפתי אותה סגורה אז הורדתי לה את הכפתורים וחיברתי את הפרונט ואני יותר אוהבת אותה מאז. הסגולה צהובה מאמה ואני מאוהבת בה לגמרי. היא כל כך אני. גם בהדפס הגיאומטרי ובצבעים המנוגדים וגם הגיזרה השמרנית אבל לא באמת. היא מושלמת בעייני.
הצטלמתי בלי איפור, אז תאלצו לסלוח לי על הבלגן בפרצוף. השרשרת שאני עונדת היא לב האוריגמי של שלומית אופיר שקיבלתי מדוד. זה הלב הראשון שקיבלתי והוא כיפי ולא קיטשי. במקביל לחיפושי העבודה התחלתי גם לעבוד עם אמא שלי על פרוייקט שהיא מדברת עליו כבר שנים ורוצה שאאייר לה אותו. היא לקוחה קשה שכל הזמן משנה את דעתה וכבר כמעט שנפרדנו בגלל שיטות העבודה שלה, אבל אנחנו נותנות לזה עוד צ'אנס. קשה לעבוד עם משפחה. נראה לי שאם היא הייתה לקוחה רגילה הכל היה הרבה יותר קל. 
לעומר יש יום הולדת שנתיים בעוד שבוע ואני עושה נסיונות אפייה לעוגת יום הולדת לגן. היום עשיתי שוקולד ושמנת חמוצה. יצא טעים. אני חושבת שהוא יקבל מאיתנו ערכת תופים, כי הוא מאוד אוהב מוזיקה ומתופף על הכל בערך. אני מקווה שהשכנים לא יזרקו אותנו מהבית. ימי הולדת זה מרגש.  
אז מה חשבתם על השמלות? 
*עידכון: בדקתי והשמלה מאמה עשויה מויסקוזה ולא מכותנה








6 תגובות:

  1. את השמלה העליונה מאוד אהבתי. גם בצבעים וגם בגזרה. אי אפשר לטעות עם קשירה במותן. לראיון עבודה, הייתי משלבת אותה עם נעלי עקב/וודג' בגוון קאמל, אולי צמידי עץ או תכשוט אחר לא מחייב (השרשרת לב מושלמת כאן) ואיפור ממש קליל ובהיר.

    השמלה השניה פחות מצאה חן בעיניי - הצבעים מקסימים (אם כי חורפיים מאוד) אבל הגזרה לא לטעמי (או שלא עברה טוב בצילום). אבל ממש אפשר "טו וורק איט" לראיון - בעיני רוחי אני רואה אותה עם נעלי פיפ-טואו שחורות (לגמרי אפשר שטוחות), שיער אסוף בהקפדה ואיפור מינימלי - אבל מדויק. ליפסטיק אדום או אייליינר, סה טו. וגם הייתי מחליפה שרשרת או בכלל בוחרת בעגילים צמודים אך דומיננטיים).

    בהצלחה בראיון! תגלי לנו במה הדרים-ג'וב?

    השבמחק
  2. הדרים ג'וב הוא גלריסטית בגלריה שאני מחבבת ומאוד קרובה לבית שלי. אני ממש סקרנית, אגב, אם בזהותך הלא בדויה את חברה שלי בפייסבוק

    השבמחק
  3. אני בלייקים של הבלוג. למה, גילית מי אני?

    השבמחק
  4. חשדתי שכן אבל כנראה שלא :(

    השבמחק
  5. טוב, זה לא כאילו יש לי כל כך הרבה לייקים

    השבמחק