יום שלישי, 2 ביולי 2013

מחשבות לתקופת המתנה

המון זמן לא כתבתי פה. הייתה לי תקופה קצת מלחיצה. אני כרגע בחיפושי עבודה, שזה נורא מתסכל. סיימתי את הקורס, יש לי התחלה של תיק עבודות (אתם מוזמנים להציץ בו) ושלחתי קורות חיים להמון מקומות ועכשיו אני פשוט מחכה שיחזרו אלי. אני שונאת לחכות. זה מתנגש לי עם ה-ADD. דחיית סיפוקים וכאלה. השער שלי נתקע במין אורך ביניים מעצבן. הוא כבר התחיל להציק לי, להסתבך בדברים ולהיות חם וכבד והוא אפילו לא ארוך. ארוכות שיער, איך אתן סובלות את זה? בא לי כבר לצאת לעבוד. אני רוצה להתלבש בשביל אנשים מבוגרים ולא רק כדי לקחת את הילד לגן. לעבוד מהבית זה נחמד אבל לאנשים כמוני חוסר מסגרת גורם לעשות שטויות כמו לשרוף ימים שלמים בדיונים פייסבוקיים על מגדר ופמיניזם תוך כדי פיצוץ סוכריות בקנדי קראש. 
ביום חמישי חברה אהובה עושה ערב ספרותי ותערוכה בחנות הספרים סיפור פשוט. אני מתרגשת בשבילה. היא אמנית וצורפת מוכשרת שלמדה בבצלאל ועכשיו היא עשתה פרויקט בהשראת סיפורים קצרצרים של אלכס אפשטיין. נראה לי שיהיה מעניין. עומר בן שנתיים וכבר יש לו הומור שחור. המשחק האהוב עליו עכשיו הוא "אימא רואה ג'וק." הוא ודוד מחקים אותי צווחת ובורחת מג'וקים ומתפוצצים מצחוק. זה די חמוד. 
השמלה שאני לובשת בתמונות היא מפלאשבק, חנות הוינטאג' החדשה יחסית בדיזינגוף סנטר. יש בה מבחר די גדול ותמיד אני מוצאת בה דברים שאני רוצה. היא מסודרת קצת כמו חנויות יד שנייה שראיתי בחו"ל. דווקא את הבגדים המשופצים שם אני פחות אוהבת. לעצב מחדש אמור להיות קצת יותר מלגזור שרוולים ולהוסיף גומי במותניים. 
התגעגעתי לבלוג ולקוראים וחשבתי עליכם המון אבל חסרו לי האנרגיות לשבת ולכתוב או לצלם. אני מקווה לחזור לזה עכשיו. 

השמלה מפלאשבק

הנעליים מטופשופ



4 תגובות:

  1. עברתי ליד החנות החדשה בסנטר לפני שבוע והיא נראתה לי כמו ייצור כלאיים די משונה. מצד אחד - בגדי וינטאג' (על גבול השמאטעס לעתים), מצד שני - עיצוב קניוני ודי פרחי של החנות. מאוד מוזר. בכל מקרה, השמלה מאוד יפה - גם הצבע המקסים וגם הדיטיילים העדינים. הם רקומים או מצוירים?

    השבמחק
  2. לילכי, אין כמוך....חברה אמיתית...תודה על הפירגון !!!!

    כל כך התגעגעתי לבלוג שלך...בערך כל יום נכנסתי לראות אם עידכנת משהו חדש...סליחה על הפולניות...אבל אני נוזפת בך על זה שאת לא מעדכנת מספיק ! תמיד מעניין ונורא מצחיק לקרוא אותך...
    אני מצפה לראות אותך כבר !!!
    ד"ש חם חם לדויד ועומר..
    נ.ב כבר לפני 3 שבועות השארתי תגובה ב"חיים בבגדים" ועדיין לא אושרתי..
    וזה אחרי שהצלחתי לפתור את התרגיל החשבוני ! (2+2, לא דבר של מה בכך !!!
    נגה

    השבמחק
  3. מרג'ורי- הם רקומים. נראה לי שאם הם היו מצויירים היא הייתה הרבה פחות מוצלחת.
    נגה- אוי, כנראה פספסתי. קצת זנחתי אותו. סליחה שלא אישרתי אותך. ואולי במקום לבדוק עדכונים תרימי טלפון? (עונה בפולניות משלי ומרימה את הרף)

    השבמחק
  4. ברור. הדפס היה מוזיל את השמלה מאוד. אם מדובר ברקמה אז השמלה הזו מתקרבת לשלמות בעיני :) מזכירה לי שמלות של הסבתות שלי משנות החמישים.

    השבמחק