יום שני, 11 במרץ 2013

כמה לקים אדומים בחורה צריכה?

את האוברול שאני לובשת בתמונה מצאתי במכירה ביתית לפני כמה חודשים ומאז אני מחכה כבר להזדמנות ללבוש אותו, בעיקר כשאני רואה "גירלז". נראה לי שהאנה הייתה אוהבת אותו. הוא קצת ילדותי, די לא מחמיא, אבל יש בו איזו קלילות שאני אוהבת נורא. הוא מהדברים שעל הגבול הזה שבין יפה ומכוער שהרבה יותר מעניין בעיני מדברים שהם פשוט יפים. את הנעליים קניתי היום בהנחת יום הולדת ברוני קנטור. חודש יום הולדת הוא הזמן שבו כל כרטיסי המועדון פתאום משתלמים ואתה מקבל מלא מתנות. בינתיים קיבלתי טבעת ציפור משלומית אופיר, צללית ניטרלית מאיל מקיאז' וסיכת ראש וחמישים אחוז הנחה ברוני קנטור. ויש עוד שבוע עד היום הולדת. מעניין מה עוד יצוץ.
המון זמן לא השתמשתי בלק בידיים, בגלל התינוק והרעלים. עכשיו התחדשתי בלק בורדו עם נצנוץ כחלכל מאינגלוט, מותג איפור מקצועי מפולין שאמור להיות נטול רעלים. כשאמרתי למוכרת שרוב הלקים שלי אדומים היא אמרה שאדום הוא צבע שנותן המון אפקט במינימום מאמץ. אני חושבת שהמשפט הזה מסכם די טוב את הגישה שלי לאיפור. מורה שלי לפיסול היה אומר שאם משהו לא עובד צריך לנסות לעשות אותו בגדול, ואם הוא עדיין לא עובד לצבוע אותו באדום. 
וידוי: אני לומדת עכשיו פוטושופ. הורדתי מהתמונה את מתג החשמל ואת השקיות מתחת לעיניים. גם הצרתי קצת את הזרועות והעלמתי קצת מהחשמל הסטטי בשיער. ממכר לשפץ תמונות, אבל אני מנסה לשמור על זה עדין.


לק 865 של אינגלוט

לק רולטה רוסית של אסי
                                           


2 תגובות:

  1. אני אוהבת את צורת הכתיבה הלא מתיימרת שלך.. פשטות עושה לי את זה :)
    את מזכירה לי שגם היומולדת שלי אוטוטו יחול, אך לצערי לא אוכל לממש הטבות מסוג כזה כי אני בלונדון..
    והמשפט לגבי הלקים האדומים כ"כ נכון!

    ושיהיה במזל טוב :)

    השבמחק
  2. פעם למדתי שאדום זה הצבע הכי בולט, לא משנה כמה צבעים תשימי לידו.. כשרוצים לשים דגש על משהו, שמים אדום סביבו. אין מה לעשות, הכי קלאסי והכי יפה (בעיקר על ציפורניים קצרות) :)

    השבמחק