יום שישי, 8 בפברואר 2013

מה בתיק- גרסת ה-TMI

התיק שלי תמיד כבד ומבולגן ותמיד שואלים אותי מה אני כבר סוחבת בו. הבאתי לכם גרסה לא מצונזרת. מהסנדוויץ' מעלה העובש ועד לצעצועים שהילד דוחף לי לתיק. התיק עצמו עומד להיות מוחלף בימים הקרובים באחד שאני רוצה כבר המון זמן ויוקדש לו פוסט אחר.
יותר מדי כרטיסי מועדון

מפתחות, דיסק און קי ועוד כרטיסי מועדון



קליפס לימים שהשיער לא מסתדר

הגלקסי החדש והחמוד שלי

שפתון ורדרד שקוף, עט, סיכת סבתא ותעודת זהות

סנדוויץ' עם טחינה מלפני שלושה ימים

הארנק שלי. הוא מתחיל להתפורר כבר

משקפי שמש אופטיות

ערימת ניירות, קבלות, פרסומות ומרשמים ישנים מקומטים בערבוביה בתחתית התיק

תיק האיפור שלי

המון איפור שאני בקושי משתמשת בו. אני בעיקר משתמשת בשפתון השקוף שנמצא בתא הקטן והופיע בתמונה קודמת

מגבונים עם מסיר כתמים כי אני תמיד שופכת על עצמי דברים

שטויות שעומר שם לי בתיק כשאני לא מסתכלת ואז מגלה שאני סוחבת איתי כבר ימים
                                         


11 תגובות:

  1. את מקסימה! אני לא יודעת אם זה בכוונה או במקרה, אבל זה נראה כמו פארודיה על "מה יש לי בתיק" של בלוגריות אופנה נחשבות שמארגנות את צילום תכולת התיק שלהן בצורה הכי טרנדית ו"מצטלמת". אהבתי "סנדוויץ' עם טחינה מלפני 3 ימים"... למי אין?? :)

    השבמחק
  2. מדי פעם אני מגלה בתיק שקית עם שרידי תפוח אכול מלפני כמה ימים או שבועות, אבל זה באמת בינינו.

    השבמחק
  3. הכל אמיתי. גם לאנשים מבולגנים מותר להראות את תכולת התיק שלהם. :)

    השבמחק
  4. אצלי יש המון-המון-המון קבלות. וסיכות ראש. שאריות אוכל דווקא לא, כי אני מאסכולת לאכול-כל-מה-שמולי.

    השבמחק
  5. אני מאסכולת לשכוח שיש לי אוכל בריא בתיק ולקנות מאפה מלא סוכר וחמאה כשאני נהיית רעבה

    השבמחק
  6. את באמת מקסימה. זו פעם ראשונה שאני מגיבה פה, אבל קוראת אותך כבר מזה זמן מה. אני מצטרפת לדברי האנונימית פה למעלה. גם אם זה לא היה מכוון, בפוסט הזה יש משהו כמעט-מתריס אל מול אותם "מה בתיק" של בלוגריות שחשוב להן להציג איזושהי חזות-דימיונית של "הרגע יצאתי מז'ורנל". כיף לקרוא אותך.

    השבמחק
  7. אוי אלוהים, אני מרגישה כאילו פתחת את התיק שלי ושפכת אותו לפוסט שלך. אצלי יש גם הרבה קבלות, טישו משומש, שקיות סנדוויץ' שפעם היה בהן סנדוויץ' ושקיות סנדוויץ' שעדיין יש בהן סנדוויץ', וסיכות לתפירה (!!) מפוזרות שלא משנה כמה אאסוף אותן תמיד יופיעו עוד.

    השבמחק
  8. ברווזה: תודה. תגובות כאלה עושות לי חשק להמשיך לכתוב. אני חושבת שצחקתי בעיקר על עצמי ועל חוסר היכולת שלי לעמוד בסטנדרטים בסיסיים של עולם המבוגרים
    מיכל: טישיו משומש גם בדרך כלל יש שם. והייתה שנה שלמה שהסתובבתי עם פורם (של תפירה) בתיק פשוט כי שכחתי להוציא אותו.

    השבמחק
  9. פוסט מקסים. לי יש בעיקר גומיות ומלא שפתונים בכל התיקים. אני דווקא מאלה שבתיק שלהן יש רק את מה שצריך. לא מסכימה לסחוב תיק כבד...

    השבמחק
  10. מקסים. אני חושבת שכל תיק של בחורה ממוצעת מלא בשטויות.

    השבמחק