יום שני, 9 ביולי 2012

ערב-שמלות


ביום רביעי אני מוזמנת לערב ספרותי שגם בעלי כנראה ישתתף בו, ובתור אמא עייפה שמבלה את רוב ימיה במשחקיות, פארקים ובבית, עבורי זו הזדמנות כמעט בודדה לשלוף מהארון את שמלות הקוקטייל שלי וללבוש אותן אחת על השניה. לצערי זה לא מקובל חברתית וגם יהיה לי חם.

האפשרות הראשונה היא שמלה של רוני קנטור, שאני מאוד אוהבת. ההדפס שלה הוא לגמרי יציאה מאזור הנוחות שלי, אבל משהו בה עושה לי נעים בעין.
החיסרון שלה הוא שלבשתי אותה לערב ספרותי אחר ממש לא מזמן. מצד שני, משוררים בטח יודעים להעריך אישה חסכנית.

נורא אייטיז

 האפשרות השניה היא שמלה שחורה קצרה עם ראפלס בחלק התחתון. היא ממכירה ביתית ועדיין לא יצא לי ללבוש אותה.  אבל נראה לי שקצת השמנתי והיא מסוג השמלות שמראות את זה.
שחורה קטנה

שמלה נוספת היא השחורה הכסופה של דורין פרנקפורט. יש בה משהו רוקנ'רולי קצת קשוח.

אם היה קצת פחות חם הייתי לובשת את שמלת הקטיפה הטורקיזית המושלמת שלי, גם היא של דורין פרנקפורט. מצאתי אותה בסייל במאה שקלים כמה עונות אחרי שהיא נמכרה, ואחרי שהזלתי עליה ריר באינטרנט. זה ריגש אותי נורא, ואף אחד לא הבין למה. בעיני יש בה משהו קסום.

אפשרות נוספת היא שמלה שאני תופרת עכשיו, בעיצובי, שאני מקווה שתהיה מוכנה עד אז אבל לא בטוחה בזה בכלל.


יצא פריים קולנועי משהו


אז אני לא מאוד פוטוגנית והתאורה בבית שלי גרועה. השיער שלי בשנים האחרונות הוא מין שלגיה של דיסני פוגשת את בוב דילן הצעיר, כשהזויות והסימטריה משתנים. מדי פעם אני שוקלת להאריך, להחליק או לצבוע אותו, אבל נראה לי שבינתיים הוא ישאר ככה.

אז על איזו שמלה כדאי לי ללכת? מה כדאי לי לעשות עם השיער?  מה חשבתם?


3 תגובות:

  1. 1. את מאד מאד פוטוגנית
    2. את נראית מהממת בשמלה הכסופה והססגונית גם מקסימה
    3. אני מחכה לראות אותך בשמלה שאת תופרת
    4. מי בכלל שומע לאמא?
    אוהבת, אמא :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. את אמא שלי ולכן לא אובייקטיבית

    השבמחק