יום שישי, 9 באוקטובר 2015

מה בתיק, הגרסה המאוירת והמצונזרת.

לפני המון זמן כתבתי פוסט "מה בתיק" בגרסה לא מצונזרת, ניירות טישו משומשים וסנדוויצ'ים עם עובש והכל.  גם הפעם התפתיתי להכניס את הגביעונית שלי ועוד אי אילו פריטים מהסוג שגורם לאנשים לאי נוחות אבל התאפקתי. ניסיתי כל מיני טכניקות של איור בפוטושופ כי אני מרגישה שעדיין לא מצאתי את השפה הויזואלית שלי. התוצאה לפניכם.

תיק של היידי. הוא אצלי כבר שנים והוא די מטונף ומוכתם למרות שמדי פעם כשנשפך עליו משהו באמת מגעיל אני זורקת אותו למכונת הכביסה.
פודרת הבלוט של מאק והמברשת של לאוקסיטן. שניהם מעולים ונמצאים בתיק האיפור שלי באופן קבוע.

קרם ביבי של אסתי לאודר. הכיסוי שלו סביר ויש לו SPF 30. הוא מלווה אותי בימים ארוכים שמצריכים מריחה חוזרת של קרם הגנה.

אודמים. כרגע אחד בצבע יין של איל מקיאז' ואחד מוקטן בצבע ורוד טבעי של ג'יבנשי. אודם בתיק מציל אותי כשאני מרגישה חיוורת, לא נשית או כשאני צריכה שמשהו יעודד אותי.

מגבונים לחים של "סבון". אני קלוצית רצינית וגם לפני שהיו לי ילדים תמיד יצא לי להתלכלך. רטבים, צבעים וקרטיבים תמיד יטפטפו ויימרחו לי על הבגדים (ולכן אני נמנעת באדיקות מלבישת פריטים לבנים). חבילת מגבונים בתיק היא הכרחית לאנשים כמוני. בעיקר כשיש להם ילדים ופוטנציאל הטינוף מכפיל את עצמו.
ארנק פרוותי של ניקי. אני לא יודעת מה עבר לי בראש כשקניתי אותו. הוא חמוד ואני מנסה להראות כמו בן אדם מבוגר רוב הזמן. אבל תודו שהוא חמוד.



תמונות של הילדים שלי בארנק. הציור לא עושה עימם חסד. הם קסומים.
משקפי שמש אופטיים. כי צריך. 
 כדורים נגד אלרגיה, כדורים נגד חרדה וכדורים נגד כאב ראש. אם תהיה אפוקליפסת זומבים אני מסודרת. בעיקר אם יתברר שאני אלרגית לזומבים.
 עליונית. בגלל שהסתיו סוף סוף הגיע. כרגע זו חולצת ג'ינס של קסטרו מלפני שלוש שנים.




 קרם ידיים בריח שקדים של לאוקסיטן. יש לי עוד כמה ריחות וקשה לי להחליט איזה מהם אני הכי אוהבת.
צורפתי לקבוצת וואטסאפ של בלוגריות ביוטי ואופנה ישראליות. חשבנו להעלות יחד פוסט "מה בתיק" ואז לקשר לפוסטים אחת של השנייה, אבל יש לי יכולת איפוק של ילד בן ארבע. אני יודעת את זה בגלל שיש לי אחד כזה בבית. לתיקים נוספים אתן מוזמנות לבקר בבלוג של טלי ובבלוג של לנה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה